Інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.

Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами

     Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Розташування меблів і обладнання, ширина коридорів  відповідають нормам і стандартам.  Східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями,  пандусу немає. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.


ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Створення класу з інклюзивним навчанням

     Керівник закладу освіти організовує клас з інклюзивним навчанням на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, висновку психолого-медико-педагогічної консультації та за підтримки відповідного органу управління освітою, створює необхідну матеріально-технічну та навчально-методичну базу, здійснює добір відповідних педагогічних працівників.


ЗАКОНОДАВЧА БАЗА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ З 1 СІЧНЯ 2022Р.

 Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

 Рівні підтримки в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти

 Протокол оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти

 Індивідуальна програма розвитку